De HR club is een dienstverlener op het gebied van HR, recruitment en salarisadministratie. Wij ondersteunen organisaties van verschillende groottes, zolang zij hun medewerkers belangrijk vinden en hierin willen investeren.
Wij werken bij voorkeur op locatie om het DNA van de organisatie echt te leren kennen. Daarnaast hebben we flexibele contracten zonder opzegtermijn. De kracht van De HR club is dat je toegang hebt tot de kennis van het hele team, en niet enkel van één consultant. Ook zijn we flexibel in het aantal uren inzetbaar.
We zijn voornamelijk actief in Brabant, Gelderland, Utrecht en een deel van Limburg. Ook hebben we klanten in Zuid-Holland en Noord-Holland. Op afstand werken is mogelijk, maar we werken bij voorkeur (deels) op locatie.
De HR club biedt ondersteuning op het gebied van HR, recruitment en salarisadministratie. Wij helpen bij het aantrekken en behouden van personeel (recruitment & employer branding), verzorgen HR- en salarisadministratie, geven praktisch en juridisch HR-advies, adviseren over verzuim, vitaliteit en duurzame inzetbaarheid, begeleiden HR-gesprekken (zoals gesprekkencyclus of vertrouwenspersoon) en ontwikkelen HR-trainingen om kennis te delen en organisaties te versterken.
Ja, we ondersteunen onder andere bij onboarding, duurzame inzetbaarheid, personeelsbeleid, talentontwikkeling, strategische personeelsplanning, en cultuurontwikkeling.
Na de aanvraag volgt een telefonisch gesprek en plannen we een afspraak op locatie. Vooraf sturen we een HR-scan om de volwassenheid van het HR-beleid te beoordelen. Daarna volgt een voorstel en start het traject.
Na jouw aanvraag nemen we binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op. Tijdens dit gesprek bespreken we kort jouw hulpvraag en plannen we een afspraak in. Voorafgaand aan dit kennismakingsgesprek ontvang je van ons een HR-scan, waarmee we de huidige situatie en volwassenheid van het HR-beleid in kaart brengen. Deze scan vormt de basis voor het gesprek op locatie, waar we dieper ingaan op je wensen en behoeften. Daarna stellen we een maatwerkvoorstel op. Zodra je akkoord bent, starten we met de uitvoering van het traject.
Een vrijblijvende kennismaking is altijd mogelijk. Wij vinden het belangrijk dat er een goede klik is en dat onze consultant past bij jouw organisatie en vraagstuk.
We evalueren standaard elk kwartaal met de klant op locatie. Daarnaast is tussentijds contact altijd mogelijk via de relatiemanager.
Volgens onze voorwaardenpagina hanteren we richtlijnen:
– Junior Consultant: €57,50 – €69,50
– Medior Consultant: €70,00 – €90,00
– Senior Consultant: €90,00 – €120,00
Deze tarieven kunnen variëren afhankelijk van de complexiteit van de werkzaamheden en de grootte van de opdracht.
Er zijn vaste ranges per niveau, maar er wordt wel gekeken naar de complexiteit en duur van de opdracht. Bij langdurige trajecten is soms korting mogelijk.
In principe werken wij op uurtarief. Alleen bij hoge uitzondering maken we een vaste projectprijs.
Dat verschilt per klant. Sommige trajecten duren twee weken, andere meerdere jaren. Gemiddeld ligt dit tussen zes en negen maanden.
Onze contracten zijn flexibel. Uren kunnen worden op- of afgeschaald zonder opzegtermijn, afhankelijk van de beschikbaarheid van consultants.
Reiskosten, parkeerkosten en/of licentie- of abonnementskosten voor noodzakelijke tools kunnen van toepassing zijn, afhankelijk van de aard van de opdracht en de situatie op locatie.
Binnen twee werkdagen nemen we contact met je op om kennis te maken en een afspraak in te plannen.
Die ruimte is er altijd. We stemmen continu af met de klant.
Vanaf 4 uur per week krijg je een vaste consultant toegewezen. Bij minder dan 4 uur is dat niet gegarandeerd.
Voor overige vragen kan je de voorwaarden pagina bekijken of contact op nemen via het contactformulier: